Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24

Розміщення і публікація матеріалів на сайті

Звертатись до педагога-організатора:

Будівська Іванна Іванівна

   ivankabudivska6@gmail.com

 

 

Система Orphus

 

На сайті 135 гостей та відсутні користувачі

   Державна підсумкова атестація у початковій школі в 2015/2016 році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти та наказу МОН України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2015/2016 навчальному році».
   Державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться з 12 по 21 травня 2016 року з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики.
   У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета. Атестація результатів навчання з української мови учнів, які почали вивчати її в поточному навчальному році, здійснюється за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють.
   Атестація з кожного предмета проводиться письмово y формі підсумкових контрольних робіт.
   Контрольні роботи проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.
   На проведення контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. — на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. — на її виконання.
   Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі.
   Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», та Інструктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН України від 28.01.2014 №1/9-74).
   Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4 -х класах не проводять.
   Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо рівня загальноосвітньої підготовки учня, визначених чинними навчальними програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
   Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів).
   При підготовці завдань для підсумкової контрольної роботи необхідно враховувати такі аспекти:

- перевірці підлягає навчальний матеріал, що вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі;

- контрольна робота повинна містити завдання різних рівнів складності;

- кількість і обсяг завдань мають бути оптимальними для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;

- тестові завдання бажано формулювати в одному стилі: або у формі запитання, або спонукання;

- завдання для проведення підсумкової контрольної роботи готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту).

Докладніше про вимоги до завдань: http://osvita.ua/school/certification/34353/

Авторизація

phet colorad
mozaweb
golabz
.......................................