Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24

Розміщення і публікація матеріалів на сайті

Звертатись до педагога-організатора:

Будівська Іванна Іванівна

   ivankabudivska6@gmail.com

 

 

Система Orphus

 

На сайті один гість та відсутні користувачі

( 1 Голос ) 

Опис досвідуроботи класного керівника 8-А класу

Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24

Головань Тетяни Юріївни

 

Головань Тетяна Юрівна1Тема досвіду. Формування індивідуальної освітньої траєкторії  для реалізації особистісного потенціалу учня у комфортному соціокультурному середовищі.

Актуальність досвіду

Кінець минулого і початок ХХІ століття ознаменувалися появою нових освітніх підходів, спрямованих на розвиток індивідуальних здібностей школяра. Наразі в Україні набуває все більшої актуальності думка, що до кожного учня варто шукати особливий підхід і сприймати як людину, спроможну самостійно вирішити важливі і необхідні для нього знання, уміння  та навички. Саме такий підхід передбачає розробка індивідуальної освітньої траєкторії розвитку для кожної дитини. Сприяння формуванню особистості учня, розвитку його задатків, можливостей, здібностей і талантів, а також його соціалізацію, залучення до сфери суспільних відносин вважаю головним і найважливішим завданням класного керівника. Цей розвиток можливо здійснити за умов створення для учня найсприятливіших умов соціокультурного оточення, продуктивних взаємодій усіх учасників освітнього процесу.

( 1 Голос ) 

Рекомендації для батьків

Десять запитань про школу, відповіді на які ви отримаєте найімовірніше!

1. «Що було найважчим сьогодні?». Ось просте запитання про школу, яке, безумовно, змусить дитину замислитись. Відповідь на нього допоможе вам визначити, що дається вашій дитині найважче.

2. «У чому найбільша відмінність цього класу від попереднього?». Перехід у наступний клас або нову школу може викликати стрес як у вас, так і у вашої дитини. Але всього лише одне просте запитання може допомогти їй проаналізувати всі плюси й мінуси минулого та поточного навчального року.

( 1 Голос ) 

Пpактичні iнcтpументи, якi дають мoжливicть poзвивати емoцiйний iнтелект (EQ):

1. Пpактичне завдання «Чи легкo poбити змiни?»
Учитель пpocить схpеcтити pуки так, як кoжнoму з учаcникiв тpенiнгу зpучнo.
Пpocить запам’ятати, яка pука «звеpху». Пicля цьoгo вci викoнують елементаpнo пpocте завдання: схpеcтити pуки навпаки так, щoб тепеp pука, яка була «звеpху», oпинилаcя «знизу». Наcтупним етапoм є cамopефлекцiя дітей iз схpещеними «навпаки» pуками. Майже вci кажуть, щo вiдчувають деякий диcкoмфopт, тoж звiдcи випливає пpocтий виcнoвoк: будь-якi змiни, як пpавилo, cтвopюють вiдчуття диcкoмфopту!
Це пpактичне завдання базуєтьcя на здiйcненнi надзвичайнo пpocтoї змiни, а яка незpучнicть, який диcкoмфopт з’являєютьcя тoдi, кoли ми пpагнемo дoкopiннo змiнити як влаcну пoведiнку, так i пoведiнку cвoїх кoлег?

2. Пpактичне завдання «Малюємo pазoм cпiльний дiм»
Учаcники тренінгу вдвoх мовчки, вoдячи двoма pуками oдним флoмаcтеpoм, на лиcтку папеpу малюють будинoк, у якoму їм булo б зpучнo жити.
Кoли малюнoк гoтoвий, вoни аналiзують, як їм пpацювалocя pазoм (Хтo був лiдеpoм? Чи змoгли намалювати те, щo хoтiли? Чи дpатував ваc напаpник? Тoщo).
Зpештoю, вci poблять пpocтий виcнoвoк, щo cпiльним «будинкoм» для нашoгo coцiальнoгo життя є нашi cтocунки, якi тpеба вмiти будувати на заcадах взаємopoзумiння, тoлеpантнocтi та cпiвпpацi.

( 1 Голос ) 

Рекомендації для батьків «Поповнення скарбниці любові»

Говоримо щодня своїм дітям:
1. Я пишаюся тобою.
2. Я вірю тобі.
3. Я знаю, що останнім часом ми рідко спілкувалися віч-на-віч. Але я хочу, щоб ти знав, що я приймаю тебе будь-яким - неважливо, згоден я з тобою чи ні.
4. Не можу повірити, наскільки ти __________ (розумний / красивий і т.д.).
5. Ти, звичайно, можеш відчувати себе не дуже _________, я люблю тебе саме таким і не хотів би, щоб ти був іншим.
6. Незалежно від того, наскільки сильно ти нашкодив, я завжди буду радий, що ти - моя дитина, і в жодному разі пробачу тебе.
7. Я бачив, як ти ____________.  Я так пишаюся тобою!
8. Я пробачаю тебе. І ми не будемо до цього повертатися, добре?
9. Я хочу сьогодні весь вечір провести з тобою. Чим ти хочеш зайнятися?
10. Пам'ятаю той час, коли я _____.  Я відчував себе настільки _______.  Не знаю, схоже це на те, що ти відчуваєш зараз, але для мене це був важкий час.

( 1 Голос ) 

Рекомендації для батьків

Як правильно розмовляти з підлітком?

Як чинити правильно?

1. Завжди залишайтеся хорошим слухачем.
Якщо ваш підліток хоче поділитися чимось з вами, відкладіть всі справи й уважно вислухайте його.
Якщо ви зробите це, ваша дитина відчує, що ви визнаєте складність її проблем і питань.
Якість хорошого слухача, яку проявляють батьки, допомагає налагодити позитивний зв'язок з підлітком.

2. Довіряйте дитині. Не піддавайте її слова сумніву та не звинувачуйте.
Довіряйте своєму підлітку, він ніколи не стане брехати вам.
Ніколи не сумнівайтесь у тому, що сказала ваша дитина-підліток, і не додумуйте. Також абсолютно неприпустимі будь-які ваші звинувачення на її адресу.
Якщо ви почнете сумніватись, додумувати та звинувачувати дитину, вона втратить віру у вас, і це завадить їй ділитися з вами своїми проблемами.

Авторизація

phet colorad
mozaweb
golabz
.......................................