Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24

Розміщення і публікація матеріалів на сайті

Звертатись до педагога-організатора:

Будівська Іванна Іванівна

   ivankabudivska6@gmail.com

 

 

Система Orphus

 

На сайті 123 гостей та відсутні користувачі

( 4 Голосов ) 

Всесвітній фонд природи WWF та фундація ERSTE восени 2013 року розпочали 6-й цикл міжнародного навчального проекту “Європейські Школи за Живу Планету” (ESFALP). Українські педагоги разом з колегами з 10 інших країн регіону були запрошені до участі у ініціативі, яка навчить учителів та школярів реалізовувати власні екологічні проекти. Протягом року школярі у своїх школах розроблятимуть та втілюватимуть у життя власні екопроекти, а кульмінацією стане спільна транскордонна екологічна акція восени 2014 року.

( 3 Голосов ) 

В аеропорту довелось зачекати на організаторів, оскільки решту учасників  «збирали»  на двох віденських залізничних вокзалах. Першими нас зустріли болгари, молдавани та словаки і це був хороший знак, оскільки у мене особисто хвилювання стосовно мовного бар’єру все таки було.  Розпочали спілкування англійською, поступово почали додавати російські слова. Словом, взаєморозуміння прийшло дуже швидко. Поки знайомились, приїхав автобус, і до нас підійшла ведучий фахівець з освіти для сталого розвитку WWF (Wild World Foundation) в Австрії Даніца Байер та запросила нас приєднатись до більшості учасників Академії, які вже чекали в автобусі.

( 2 Голосов ) 

Цей день був проанонсований організаторами у програмі нашого перебування як День екологічного сліду. Вранці нам запропонували вправу-активатор на чудовому газоні, на який можна було вийти просто із зали, де ми працювали. Синій шнур був викладений на газоні у коло, в якому таким же шнуром був виділений сектор (приблизно ¼ кола). Спочатку нам запропонували усім зайти в коло та розподілитись рівномірно, так, щоб нікого не торкатись. Це було просто, хоча усіх було майже 70 чоловік. Але, коли нас попросили розміститись у відділеному секторі, то було складно навіть повернутись так, щоб нікого не потурбувати. Ось так, інтерактивно, нас ввели у поняття «екологічний слід».

( 2 Голосов ) 

Ранок розпочався цікаво – вправою-активатором «Віруси», у якій треба було порухатись і навіть побігати. Цей день був оголошений днем активної життєвої позиції. В основному, всі вправи та завдання були спрямовані на наших учнів, на обмін досвідом представників різних країн. Організатори для роботи обрали технологію «Світове кафе». Для цього учасники Академії об’єднались за столами у  дванадцять груп. У залі було 12 фліпчартів, на кожному з яких була написана теза, запитання, або сформульована якась проблема. У кожній з груп був обраний фасилітатор, який вів обговорення.  Через кожні 12 хвилин треба було поміняти групу. Усі мали можливість обрати ті проблеми, які найбільше турбують, або стосовно яких є власна думка.

( 2 Голосов ) 

Цей день був попередньо проанонсований, як день Дунаю. Нам запропонували екскурсію у ще один Австрійський Національний парк, де нас познайомили із справжнім рейнджером Барбарою, надзвичайно активною, артистичною, щирою, веселою жінкою – справжнім фейерверком позитивних емоцій. Барбара працювала спочатку з учнями, і було дуже цікаво спостерігати за її віртуозною роботою з дітьми та за реакцією дітей на неї. Усі забули про  наявні комплекси і, як зачаровані, виконували все, що просила зробити Барбара.

( 2 Голосов ) 

Ранок розпочався з чергової вправи-активатора. Ця вправа називалася «Повідомлення» і полягала в тому, що кожна з двох сформованих команд, які вишикувались у дві лінії лицем одні до інших, мають хором передати повідомлення представнику своєї команди, який стоїть за спинами суперників. Причому команда суперників намагалася всілякими шляхами створити шумовий бар’єр щоб не дозволити прийняти повідомлення. Було весело! Кричали, пищали, свистіли, улюлюкали… Вчителі та їх учні… Але, як сказала моя учениця: «Це було круто!»

( 1 Голос ) 

Вранці автобус привіз нас у Відень, цього разу ми вийшли на одному із залізничних вокзалів. Прощалися, як рідні, бо прожиті спільно 5 днів стали для нас початком нового етапу у вчительській роботі та й у житті в цілому.

А нас чекав Відень, де ми провели незабутні два дні. Без гіда, тільки з картою і бажанням побачити якнайбільше, ми міряли центр цього величного міста кроками. Встигли багато: чотири години, проведені в історичному музеї, де зібрана найбагатша в Європі колекція епохи Відродження, найбагатша Кунсткамера, Віденська опера, затишні кав’ярні, їдальня органічної їжі, чисті вулиці і спокій, не зважаючи на численних туристів.

Авторизація

phet colorad
mozaweb
golabz
.......................................