Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24

Розміщення і публікація матеріалів на сайті

Звертатись до педагога-організатора:

Будівська Іванна Іванівна

   ivankabudivska6@gmail.com

 

 

Система Orphus

 

На сайті 152 гостей та відсутні користувачі

( 3 Голосов ) 

Школа сприяння сталому розвитку
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24

Анотація

Становлення соціально-розвивального середовища школи на засадах сталого розвитку передбачає  активну освітню діяльність  адміністраторів школи, вчителів, учнів та їх батьків із запровадження інноваційних технологій навчання, виховання й особистісного зростання. Школа починає відігравати роль центру сталого розвитку своєї громади, стає рушійною силою демократизації та інших прогресивних змін.

Окрім значимої та вимірюваної економії в споживанні води й електроенергії та зменшення обсягу твердих побутових відходів, більш демократичною стала робоча атмосфера для учнів та педагогічних працівників.

( 1 Голос ) 

Учнівський колектив школи сьогодні є найчисленнішим у місті -1240 учнів, половина з яких – це учні початкової школи. Чотири роки поспіль «Уроки для сталого розвитку» є невід’ємною складовою навчальних планів. У трьох 8-х класах викладається цей курс за вибором,  у 5  третіх та 4 четвертих класах учні вивчають курс «Моя щаслива планета» (станом на 01.09.2014 р.), з ІІ семестру заплановано викладання курсу «Школа друзів планети» в 6 перших класах. Загальна кількість учнів, залучених до вивчення основ сталого розвитку  - 579.

У школі працюють 111 учителів, серед яких є два кваліфікованих учителя, які постійно викладають ці предмети. Результат використання принципів емпауерменту на уроках вищевказаних курсів переконує у ефективності та доцільності їх інтеграції у викладання інших предметів та  в позакласній роботі.

( 1 Голос ) 

Адміністрація школи протягом останніх 5 років регулярно відстежує динаміку у використанні води, електроенергії, тепла; протягом останніх трьох років на території школи встановлені контейнери для роздільного збирання сміття. Сьогодні в школі роздільно збирають пластик, метал та папір. Для збирання паперу є спеціально облаштоване місце у приміщенні школи, куди приносять використаний папір учні, їх батьки та вчителі. У кабінетах директора та заступників   є спеціально відведені ємності, в які складають використаний з одного боку папір А-4. Для тиражування роздаткового матеріалу вчителі використовують саме ці аркуші.

Важливим аспектом у зменшенні кількості використовуваного у школі офісного паперу є перехід  на електронний документообіг між директором і його заступниками, між школою та управлінням освіти. Таким чином, кількість паперу, який купує школа для виробничих потреб зменшено втричі (порівняно з 2008 роком).

( 1 Голос ) 

Територія школи достатньо велика і щедро озеленена. Площа, яку займає школа 1.400 Га. Площа газонів, за якими регулярно доглядають, - 0,4 Га, площа шкільної квіткової клумби – 80 м2, є закладена альпійська гірка (8 м2) та 4 стаціонарні клумби у бетонних чашах. У минулому році учні 4 класу висадили 12  яблунь поруч із спортивним майданчиком. У березні 2014 р. на території школи  висаджено ще 4 саджанці з родини акацієвих. В цілому на території школи є 56 дерев та 40 кущів. Щороку новообраний очільник шкільного самоврядування висаджує калиновий кущ.

( 1 Голос ) 

В навчально-виховному процесі застосовуються педагогічні технології, що сприяють збереженню здоров’я всіх його учасників:
•    Обов’язкові фізкультпаузи на кожному уроці;
•    дотримання питного режиму в усіх класах початкової школи;
•    перевірка стану здоров’я усіх учнів через пробу Руф’є;
•    навчання усіх учнів 5 класів плаванню;
•    щорічні шкільні олімпійські ігри;

Авторизація

phet colorad
mozaweb
golabz
.......................................